Verzenden & retourneren


1. Hoeveel zijn de verzendkosten
2. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd
3. Niet thuis
4. Laten bezorgen op een ander adres
5. Uw bestelling ophalen in een van onze winkels
6. Retourzending naar WW Group  
7. Wanneer wordt mijn bestelling gratis verzonden
8. Bestelling afhalen in de winkel 



1. Hoeveel zijn de verzendkosten
De verzendkosten zijn per land verschillend. Hieronder vind u het overzicht:

Door de slechte leveringen in België en Nederland van Bpost zijn wij overgegaan naar PostNL die wel onze leveringen kunnen garanderen binnen de 24 uur zowel in België als in Nederland.

België: 0
Nederland: €0
Duitsland / Frankrijk :  €8,95
Luxemburg en Groot Brittannië: €9,95
Rest europa : €19.95


Rest van de wereld:

0 t/m 1,6 kg:  €26,75
1,6 kg t/m 4,4 kg:  €34,40
4,4 kg t/m 9,2 kg:  €59,95
9,2 kg t/m 19,5 kg:  €105,30
19,5kg t/m 30kg:  €148.75 
30kg t/m 40kg: €196,65 


2. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wij verkopen circa 8500 verschillende producten. Veel van deze producten hebben wij op voorraad. Indien wij uw product op voorraad hebben versturen wij dit direct.

Bestellingen die bij ons binnenkomen voor 18.00 uur worden dezelfde dag nog verwerkt. Op de website kunt u via uw persoonlijke inlog de status van uw bestelling raadplegen.

Op de dag van verzenden ontvangt u een e-mail met de track en trace code zodat u het pakket kunt volgen.


3. Niet thuis? 
Indien de zending niet kan worden afgeleverd, omdat op het afhaaladres niemand wordt aangetroffen, gaat de zending retour naar het depot. Geadresseerde wordt door middel van een notificatie, welke wordt achtergelaten bij het afleveradres, over de bezorging geïnformeerd. Hierop staan tevens de mogelijkheden voor een tweede aflevering en/of het afhalen van de zending. Indien door geadresseerde niet binnen 5 werkdagen na de eerste bezorging wordt gereageerd, wordt de zending retour gezonden naar WW Group. De verzendkosten om het pakket opnieuw te versturen brengen wij dan extra in rekening.


4. Laten bezorgen op een ander adres?
Het is mogelijk om uw bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Dit kunt u aangeven tijdens het bestellen. Let op: het is niet mogelijk om het pakket te laten bezorgen op een postbus nummer.


5. Uw bestelling afhalen in onze winkel in België.
Stenenbrug 117
2140 Borgerhout
Tel: +32(0)493 34 99 77


6. Retoursturen van pakketten naar WW Group:
Indien u een pakket retour wilt sturen naar Haarboetiek dient u eerst contact op te nemen met de klantenservice. U stuurt dan een mail naar: haarboetiek@telenet.be


Iedereen is vrij om alle terug te sturen toch omschrijf duidelijk waarom u het pakket retour wilt sturen. U ontvangt dan bericht van ons. Nadat u met ons hebt overlegd over de retourzending, verpakt u de producten op deugdelijke wijze (mag in de doos waarin u het product heeft ontvangen). U schrijft op de factuur eventueel wat het probleem is / was en stuurt de factuur mee met het product.

Verpakkingen zijn ongeopend en worden dan ook terug verwacht in verkoopsklare verpakking.

Wij aanvaarden geen toestellen terug met gebruikers sporen en/of beschadigde verpakking. Ook gebruikte toestellen worden niet terug genomen, indien dit wel is wordt het pakket in retour geweigerd en teruggestuurd.

De definitie van producten en/of toestellen terugsturen is dat je het product ontvangt er eventueel naar kijkt en dan eventueel terugstuurt omdat het niet is wat je bijvoorbeeld had gedacht.
Producten die eerst eens een keer gebruikt worden of een krultang of haardroger eerst een weekje testen en dan terugsturen vallen daar niet onder. Dit zijn dan gebruikte toestellen en vallen niet onder, deze zijn niet meer verkoopbaar wegens hygiënische redenen.

Uiteraard worden de verzendkosten 100% vergoed indien door WW Group een fout werd gemaakt. 

7. Wanneer wordt mijn bestelling gratis verzonden
Postbedrijven zoals Bpost en Postnl versturen pakjes en deze doen dat niet gratis en iemand moet dat betalen, natuurlijk is dat altijd de consument, en dit kan op 2 manieren. 

1: De verzendkost is mee in het product berekend en dan krijgt u de verzendkost gratis. BV product kost €7.50 verzending kost €4.95 u betaald dus €12.45 voor het product.
Dus dit wil zeggen als je 2 flacons koopt je reeds €4.95 teveel betaald, 3 flacons 2 x extra verzendkost betaald enz... 

2: Haarboetiek rekent altijd verzendkost aan van €4.95 per bestelling maar we voegen geen extra kosten bij het product zodanig dat als je er 2 besteld al €4.95 aan overhoud, koop er 3 en je verdiend al €10 terug, dit vinden we een beter een doorzichtig systeem voor iedereen. 

3: Nieuwsbrief lezers krijgen nu en dan wel een gratis verzending aangeboden op bepaalde producten of catogorien dus wil je hier mee van profiteren kan je je altijd nog inschrijven op onze nieuwsbrief.

8. Bestelling afhalen in de winkel
Het is Niet meer mogelijk uw bestelling te komen afhalen in onze winkel Haarboetiek Megastore.

U kunt uw bestelling afhalen in:

Haarboetiek
Stenenbrug 117 
2140 Antwerpen 
 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »