Verzenden & retourneren


1. Hoeveel zijn de verzendkosten
2. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd
3. Niet thuis
4. Laten bezorgen op een ander adres
5. Uw bestelling ophalen in een van onze winkels
6. Retourzending naar WW Group  
7. Wanneer wordt mijn bestelling gratis verzonden
8. Bestelling afhalen in de winkel 



1. Hoeveel zijn de verzendkosten
De verzendkosten zijn per land verschillend. Hieronder vind u het overzicht:

België: €6,95 (gratis vanaf €35!)
Nederland: €6,95 (gratis vanaf €35!)
Duitsland: €7,95
Luxemburg en Groot Brittannië: €9,95
Frankrijk en Monaco: €12,95
Denenmarken, Oostenrijk en Italië: €13,95
Ierland, Portugal, Spanje en Zweden: €16,95
Hongarije, Polen, Solvenië, Solwakije en Tsjechië: €17,95
Estland en Finland: €19,95
Roemenië: €21,95
Letland en Litouwen €24,95
Bosnië Herzegovina, Liechtenstein, Kroatië en Noorwegen: €34,95 

Rest van de wereld:

0 t/m 1,6 kg:  €26,75
1,6 kg t/m 4,4 kg:  €34,40
4,4 kg t/m 9,2 kg:  €59,95
9,2 kg t/m 19,5 kg:  €105,30
19,5kg t/m 30kg:  €148.75 
30kg t/m 40kg: €196,65 


2. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wij verkopen circa 8500 verschillende producten. Veel van deze producten hebben wij op voorraad. Indien wij uw product op voorraad hebben versturen wij dit direct.

Bestellingen die bij ons binnenkomen voor 18.00 uur worden dezelfde dag nog verwerkt. Op de website kunt u via uw persoonlijke inlog de status van uw bestelling raadplegen.

Op de dag van verzenden ontvangt u een e-mail met de track en trace code zodat u het pakket kunt volgen.


3. Niet thuis? 
Indien de zending niet kan worden afgeleverd, omdat op het afhaaladres niemand wordt aangetroffen, gaat de zending retour naar het depot. Geadresseerde wordt door middel van een notificatie, welke wordt achtergelaten bij het afleveradres, over de bezorging geïnformeerd. Hierop staan tevens de mogelijkheden voor een tweede aflevering en/of het afhalen van de zending. Indien door geadresseerde niet binnen 5 werkdagen na de eerste bezorging wordt gereageerd, wordt de zending retour gezonden naar WW Group. De verzendkosten om het pakket opnieuw te versturen brengen wij dan extra in rekening.


4. Laten bezorgen op een ander adres?
Het is mogelijk om uw bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Dit kunt u aangeven tijdens het bestellen. Let op: het is niet mogelijk om het pakket te laten bezorgen op een postbus nummer.


5. Uw bestelling afhalen in onze winkel in België.
Stenenbrug 117
2140 Borgerhout
Tel: +32(0)36330277


6. Retoursturen van pakketten naar WW Group:
Indien u een pakket retour wilt sturen naar WW Group dient u eerst contact op te nemen met de klantenservice. U stuurt dan een mail naar: haarboetiek@telenet.be.

Omschrijf duidelijk waarom u het pakket retour wilt sturen. U ontvangt dan bericht van ons. Nadat u met ons hebt overlegd over de retourzending, verpakt u de producten op deugdelijke wijze (mag in de doos waarin u het product heeft ontvangen). U schrijft op de factuur wat het probleem is en stuurt de factuur mee met het product.

Verpakkingen zijn ongeopend en worden dan ook terug verwacht in verkoopsklare verpakking.

Wij aanvaarden geen toestellen terug met gebruikers sporen en/of beschadigde verpakking. in dien dit wel is wordt het pakket in retour geweigerd en teruggestuurd.

Uiteraard worden de verzendkosten 100% vergoed indien door WW Group een fout werd gemaakt.


7. Wanneer wordt mijn bestelling gratis verzonden? 
Uw bestelling wordt vanaf €75 gratis verzonden! 

8. Bestelling afhalen in de winkel
Het is mogelijk uw bestelling te komen afhalen in onze winkel Haarboetiek Megastore. De mogelijkheid om uw bestelling te komen afhalen kunt u selecteren in het bestelproces. U dient vooraf te betalen. Zodra uw bestelling klaar staat, ontvangt u hiervan een email.

U kunt uw bestelling afhalen in:

Stenenbrug 117 
2140 Antwerpen