Verzenden & retourneren


1. Hoeveel zijn de verzendkosten en wat is het Minimum bestelbedrag?
2. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd
3. Niet thuis
4. Laten bezorgen op een ander adres
5. Uw bestelling ophalen in een van onze winkels
6. Retourzending naar WW Group  


1. Hoeveel zijn de verzendkosten

België = Gratis 
Nederland = Gratis 


2. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

  NEDERLAND DHL LEVERINGEN
Dag van Bestellen Voor 23:00 Na 23:00
Maandag Levering op Dinsdag Levering op Woensdag
Dinsdag Levering op Woensdag Levering op Donderdag
Woensdag Levering op Donderdag Levering op Vrijdag
Donderdag Levering op Vrijdag Levering op zaterdag
Vrijdag Levering op Zaterdag Levering op maandag
Zaterdag  Levering op maandag Levering op Dinsdag
Zondag Levering op maandag Levering op Dinsdag
  BELGIE POSTNL LEVERINGEN
Dag van Bestellen Voor 22:00 Na 22:00
Maandag Levering op Dinsdag Levering op Woensdag
Dinsdag Levering op Woensdag Levering op Donderdag
Woensdag Levering op Donderdag Levering op Vrijdag
Donderdag Levering op Vrijdag Levering op zaterdag
Vrijdag Levering op Zaterdag Levering op maandag
Zaterdag  Levering op maandag Levering op Dinsdag
Zondag Levering op maandag Levering op Dinsdag

Het minimum bestelbedrag is €15,00

3. Niet thuis? 
Indien de zending niet kan worden afgeleverd, omdat op het afhaaladres niemand wordt aangetroffen, gaat de zending retour naar het depot. Geadresseerde wordt door middel van een notificatie, welke wordt achtergelaten bij het afleveradres, over de bezorging geïnformeerd. Hierop staan tevens de mogelijkheden voor een tweede aflevering en/of het afhalen van de zending. Indien door geadresseerde niet binnen 5 werkdagen na de eerste bezorging wordt gereageerd, wordt de zending retour gezonden naar WW Group. De verzendkosten om het pakket opnieuw te versturen brengen wij dan extra in rekening.


4. Laten bezorgen op een ander adres?
Het is mogelijk om uw bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Dit kunt u aangeven tijdens het bestellen. Let op: het is niet mogelijk om het pakket te laten bezorgen op een postbus nummer.


5. Uw bestelling afhalen in onze winkel in België.
U bent steeds welkom in onze winkel te Antwerpen, toch echter online bestellen en laten opzij zetten in de winkel is niet meer mogelijk.


6. Retoursturen van pakketten naar WW Group:
Indien u een pakket retour wilt sturen naar Haarboetiek dient u eerst contact op te nemen met de klantenservice. U stuurt dan een mail naar: [email protected]

Wij geven ook al eens gratis producten weg of kan u gratis in uw mandje bijbestellingen, indien producten worden terug gestuurd onder de retour maar indien de gratis producten niet terugkomen met het retour gestuurde product(en) dan word de minimum orderwaarde van €15 in mindering gebracht indien gratis producten niets worden mee terug gestuurd.

Indien u van mening bent dat een product slecht zou zijn word er de volgende richtlijnen gevolgd.

  1. Terugsturen naar ons op uw eigen kosten
  2. Na verificatie van de fabrikant over de kwaliteit is het volgende mogelijk.
  • Fabrikant geeft u gelijk, dit resulteert in dat u een nieuwe krijgt en uw verzendkosten worden tevens ook terug betaald
  • Fabrikant geeft u geen gelijk en word het product terug naar u gestuurd.

 

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »